Cinta itu adalah anugerah terindah dari Allah, Aku bersujud dan berdoa pada Allah, dan Akhirnya kutemukan Anugerah terindah itu iaitu Kamu.

Wednesday, December 11, 2013

#Week30 : perkembangan terkini!



Assalamualaikum.. (^____^)

wahhh..lagi 2 minggu 8 bulan..
huahuaa..
ai is seram pulakk..
asyik terfikir macam mana laa proses bersalin nanti yek?
harap-harap mudah seperti time adam muqri dulu.. aminnn.. 

ini check up semalam..
currently berat ibu dan baby ialah 60kg.. 
hb naik sikit 10.4.. 
dup dap dup dap.. 
tunggu turn, takut kena marah dengan doktor lagi.. hahah
tapi mujur semalam doktor baru.. cakap punya lemah lembut.. 
alahaiiii... 
seronok aku!
yang doktor garang tu ada,
 tapi dia tengah marah patient lain masa tu.. 
hihih.. 

 2 minggu ni aku ambil iberet..
so doktor cakap just continue.. 
ok baik!

sekarang ni, 
jalan pun dah senget-senget..
gara-gara sakit.. nak bergerak sangat lah terseksa..
tambah-tambah bila bangun tidur..
siap beradoi-adoii.. 
kadang mintak tolong suami pegangkan.. 
saja-saja up volume adoi tu..  
hahah.. anjerrr tak kite?

sebab kepala baby dah pusing ke bawah..
hari tu ada doktor cakap, kepala macam rendah..
so aku buat andaian sendiri, sebab tu sakit menjadi-jadi.. heheh
pandai tak aku? 
hmnn.. plan nak ke bidan kampung..
ntah bila.. nak kena curi masa hujung minggu ni kot..

so far, kaki masih tak bengkak.. tarik mengkarung pun jarang sekali..
alhamdulillah.. tak macam 1st ngandung dulu.. heheh
baby pulak dah semakin galak..
ngilu perut dikerjakan.. hihi
 adam muqri pon dah pandai..
bila tanya mana adik.. kelam kabut datang nak pegang..  
peluk cium sayang bagai.. 
picit pusat bujai aku.. hahah
aku ajar adam panggil "adik..abang adam ni.." 
dia pon ikut panggil.. hihi..

bila maksu jannah pegang perut aku.. saja nak menyakat adam..
dia punya marah tak bagi.. jealous ke ape nta laa.. hehhe..
nanti jangan jealous dengan adik sudah ye adam!

oh haa.. kain comel-comel dah ada, 
projek barut akan dimulakan secepat mungkin!





No comments:

Post a Comment