Cinta itu adalah anugerah terindah dari Allah, Aku bersujud dan berdoa pada Allah, dan Akhirnya kutemukan Anugerah terindah itu iaitu Kamu.

Thursday, January 30, 2014

#Week38 : Hari-hari terakhir...



ehemm..ehemmm..
assalamualaikum dalink-dalink...
hihih..
ehh ada lagi makcik ni yea.. 
ingat dah kebabomm.. (^__^)
heee..

sabar okehh.. aku tak ready lagi..
latest date yang doktor bagi ialah 09 Feb 2014 (Ahad)
adam itu hari check in hospital ahad jugak, 
8hb mei tapi bersalin 9hb.. 
2 minggu awal dari EDD.. means week38..
huihuiii..
adik nak ikut jejak langkah abang jugak ke?? hihih

so, hari ni last aku kerja..
minggu depan dah start cotiiiii...
yabedabeduuu.. 
tak larat dah nak heret kaki mai ofis..
jalan dok senget-senget teruk..
malu oihhh..
(-__-")

doakan kami selamat yehhh..
mudah cepat dan selamat..
gitewww..

in shaa Allah..
kalau berkesempatan
aku akan update.. 
 

 

2 comments:

  1. take care dear..

    saya tarok zip kat tempat nak masokkn kekabu tu.. tp kene jait kat bahagian zip tu dulu la.. mungkin entry ini dapat membantu anda.. semoga selamat besalin ye dear..

    http://edaejai.blogspot.com/2012/10/mengerjakan-ini.html

    ReplyDelete
  2. Moga2 semua slmt...cik mah minggu dpn 38 weeks..mmg xlrt dh kn nk jln bnyk2 dah

    ReplyDelete