Cinta itu adalah anugerah terindah dari Allah, Aku bersujud dan berdoa pada Allah, dan Akhirnya kutemukan Anugerah terindah itu iaitu Kamu.

Thursday, June 13, 2013

100% ahh cinta kuuuu...



haah, ni nama nya meroyan sorang-sorang..
kononnya cantum-cantum nama aku dengan en.B..
pastu potong-potong huruf, kira berapa yang sama..
sampai habeh hurup, 
tambah punya tambah..
sampai dapat 2 digit last..
haa.. banyak tulaa % yang aku sayang soami aku.. hahahaha..
ok laa kan.. 80%.. sebab orang kata jangan chenta 100%.. nanti diri sendiri merana.. betul ke?? kehkeh







pastu..
mana aci kan.. aku nak taw jugak berapa % soami aku chenta kat aku ni haa..
gigih laa kira bagai..
aaleehhhhhh.. B- hampir nak masuk C taw.. 61% je.. hahaha
ye ke en.B.. takkan banyak tu je sayang kat bini awak ni.. lagi 39% tu hilang p mana.. aihhh, tak boleh jadi ni.. usaha harus lebih pasni.. haha






ahhhh!!
INI SEMUA PHOYOOOO.. 
sekolah dulu-dulu je taw main mendalah ni.. cinta monyet!
hahaha.. 

terima kasih Cik Ida
hilang sikit mengantuk aku..
hihi




1 comment:

  1. orang nya resul lagi best kak mimie,hehhe mesti xsabaq nak taw kan

    ReplyDelete