Cinta itu adalah anugerah terindah dari Allah, Aku bersujud dan berdoa pada Allah, dan Akhirnya kutemukan Anugerah terindah itu iaitu Kamu.

Wednesday, June 12, 2013

Wordless Wednesday - Hey! Gadis Ayuuuuu.. Lesung pipit di pipi








ehemm!! mem beso nak enteprem pulak hari ni.. mem sukeee angatt shawl yang mem pakai hari ni.. kain licin, sejuk je haa.. yang best sebab shawl ni BESARRR.. bagus sebab mampu cover mem yang makin membesar sekarang ni.. bhahahaa!!
(T__ T) tawa dalam tangisannnn...

.
.
.
.
.
.
.
.
.
.















salah satu hantaran kawen duluuu..
 
nyawa-nyawa ikan dah.. favourite nih! sebab tu dah rupa belacan.. huwaaaa
3 tahun menyulam kasih, bermakna 3 tahun jugak usia kasut nih.. memang berbaloi beli..




bhaii..



2 comments:

  1. hahaha..patut la kaki kerinnnnnnnnnnn...

    ReplyDelete
  2. ayu nyer pn mimi....nak tanya macam mana yer nak pakai selendang gitu...teringin tp takut tak sesuai....tolong ajarin bleh?

    ReplyDelete