Cinta itu adalah anugerah terindah dari Allah, Aku bersujud dan berdoa pada Allah, dan Akhirnya kutemukan Anugerah terindah itu iaitu Kamu.

Tuesday, July 24, 2012

Buka Puasa - Day 3


aik, tiba-tiba Day 3 lak, 1 & 2 aku tak buat entry pon, hehe.. malas sebab tak snap picas.. almaklumlah sambut puasa tahun ni kat rumah mak mentoka kan, segan laaa aku nak hover amek picas bagai, tolong tak tera mana pon..haha, 
matikk la aku, memang menantu derhaka.. rosak reputasi.. theee~ (- -")7

orite,orite.. so semalam baru la bermula tugas sebenar aku sebagai tukang masak di bulan ramadhan, mencabar taw, dah la masak tak boleh rasa, hehe.. kang tak sedap tuan besar murka lak.. adehh..

 blk keje pukul 5, amek adam muqri lagi, dekat pukul 6 baru sampai rumah.. kelam kabut rr , sorang-sorang dok klung klang klung klang kat dapur, 
macam masterchef da haa..heheh

meh, layan picas..menu simple-simple je.. sebab dah 2hari makan bersantan kat rumah mak mentoka.. jaga diet hokey..theee~

 .
.
.


daging goreng kicap


 kailan ikan masin.. 
terbaek wokk! haha, macam kat kedai siam.. #perasansorang-sorang#

 
 ikan goreng..pon nak cerita jugak.. lantak!


 kuih coq (cucur) badak + kurma yusuf taiyoob (sila baca sambil berbisik yea)


tembikai





sekian, shamimi melaporkan dari tempat kerja.. (",)












1 comment: