Cinta itu adalah anugerah terindah dari Allah, Aku bersujud dan berdoa pada Allah, dan Akhirnya kutemukan Anugerah terindah itu iaitu Kamu.

Monday, July 23, 2012

Busy Body


ehh,ehh,
bulan puasa ni tak boleh laa nak busy body kann,
kena jaga terutama sekali mulut..bukan sebab busuk hokeyy..haha
tapi sebab tak nak cakap menda-menda lagho yea adik-adik.. tak mo..tak mo..
kalau mulut tu dok potpetpotpet, mengata kat mak jemah laa,mak timah laa..
aiyooo baek ko tak yah puasa.. penat je dapat..

tapi topik harini bukan pasal busy body pon.. 
aku ni haa yang busy, ehh macam la aku sorang yang ada keje kan.. thee~
keje tak la menimbun sangat pun, aku je yang suka-suka nak buat last minute.. baru mencabar! haha
dah tu, mendapek laaa..bila bos mintak baru terhegeh-hegeh kann..
seb baek laa bos aku nih baek..hihi.. ('______*) 

adehhh, tak boleh la nak tidur kejap time break ni.. T__T
bertabahlah wahai mata + otak + hati..




jumpa lagi..dadaaa~

















 

No comments:

Post a Comment