Cinta itu adalah anugerah terindah dari Allah, Aku bersujud dan berdoa pada Allah, dan Akhirnya kutemukan Anugerah terindah itu iaitu Kamu.

Thursday, July 12, 2012

Cuti-cuti Malaysia - Cameron Part 3


 2nd day @ cameron..


wake up!!

suwitt~~my superheroes..

Subhanallah, nice view from balcony..

layan upin-ipin jap..

ok..dah ready! nak g jalan-jalan cari makan

@ coffee shop

budak kicik kena paksa duduk

hover lah ibu ni! erkk..

layan upin lagi, kalau tak, xduduk diam laa.. pening mak taw!

.
.
.

jom, layan menu!

porridge for adam muqri
















































































ayah punya.. konsep campak-campak ke, B? hee~

ni lagi satu, tak selera tekak ai tgk..haha..

ibu punya, share ngan adam muqri (",)

sedap gilak nasi lemak ni walaupun pedas..
meletup-letup dalam mulut, berasap telinga, fuhhh!  =(- , -)=

untuk adam muqri, tapi masa ni da bebai-bebai dahh, tak nak duduk, 
makan pun tak nak.. tapaw je dalam bag, bekalan masa depan..hee

haa! see.. kalut nak turun, tak bagi orang pegang langsung..
 grrrr...

teryak lagi! kena pasrah laa anak oihh.. ibu n camera ni, ibarat aur dengan tebing kerana setiap gambar ada cerita~~ cewahh, yuna kejap..

sekitar EQ..

terseksa je aku tengok budak ni jalan..haha..

dah besar dah anak aku..hukhuk, jalan pon nak sendiri,
 indipendent la konon kan..

muka teran berak..

(",)

minah hindon ni MENIPU aku, kata jagung manis sedap.. harap je besar tapi tak sedap.. ehh, bukan semua yang besar tak sedap..hokeyy haha.. 
patutla 10 btg rm10 je.. seb baik aku payah dah nak pegi cameron tu haa!

beli jeruk yang kering tu sikit, member n adik pesan..

sebab dah beli banyak, aku suh hindon tu snap pic lak.. haha

uncle ni jual madu..siap ada sarang lagi, nanti die potong sikit n letak dalam madu tu.. aku dengar dia dok sembang ngan customers, sarang tu elok untuk orang asma..kekdah nak buat tu, cane aku tak taw la pulak.. heh

aku beli yang ni je 1..haha, bukan kedek (kedekut)
 tapi kat umah da belambak madu.. ehh, bukan bermadu hokeyy!

beli strawberries sikit..

tengok, susah tol nak dukung..
kembali ke hotel untuk packing barang, pas check out baru sambung jalan..


suka!suka! haihh..

mandi dahhh.. seronok lak kena bedung.. kecik-kecik tak nak..

upin again! adeiii..

orite! im ready ibu..

cendawan ape kebenda nta..

buah strawbery di dalam pagar..

mahal bapakk kalau nak petik sendiri..haha, tak koser aii..

singgah cactus point, hujan renyai-renyai

oihh, melecaqq..haha



semua gemuk-gemuk, termasuk la aku..(- -")

bajet comel ke B? muka tu da kembang setaman da haa..

okeh, dah jumpa 3 cactus yang berkenan..
beli ngan stand tu.. total rm10

chantek kann..

terus gerak balik, sebab hujan makin lebat..
adam terus sambung tidur Zzzz.. 



aku singgah jap tepi jalan, ada orang asli jual rebung, petai n madu.. hajat nak beli rebung n petai..tapi aku beli petai 2 ikat = 12 papan.. haha, hamek kau, busuk toilet, kami kerjakan..

sampai rumah pukul 7malam.. baru terasa penat! esoknya kena kerja pulakk..adeii. nta bila pulak dapat bercuti lepas ni...

.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.

tadaaa..cactus comel kami..ayah yang tengah, ibu yang kanan, adam yang kiri.. okeh tak? sangat simbolik kan, hahaha







- tamata -















2 comments: