Cinta itu adalah anugerah terindah dari Allah, Aku bersujud dan berdoa pada Allah, dan Akhirnya kutemukan Anugerah terindah itu iaitu Kamu.

Friday, May 3, 2013

Bila Dapur Berasap... - Spageti Bolognese & Puding Laici



Fuhhh.. kenyang bede'ehhh (bahasa utara ni.. kott..hehe) bermakna terlampau kenyang, sampai nak berjalan pon kene seret kaki dan perootttt T__T ... huwaaa.. aku da makin kembang wehh.. kain abeh ketat da.. siap tertetas g haa.. hahahaha..

al kesahnya, ahli kumpulan gelap kami hari ni buat makan konsep pot luck, tema dipersetujui ialah noodles.. so masing-masing pilih arr nak masak noodles yang macam mana, rasa macam mana, negeri mana punya ke.. hikutt sukatiii korang arr kan, janji bawakk! ko tak bawak siapp.. gituu.. 

Dah 2 minggu berturut-turut aku bawak perot gendut ni je haa.. walaupun malu, tapi tetap makan jugakk.. heheh.. memang dasar melantak kann.. kira ape! kehkehh.. so, hari ni aku bawak laa 2 jenis sebagai ganti.. 1 menepati tema - Spageti Bolognese.. 1 lagi puding laici.. cewahh.. lepas pedas-pedas masam, makan laa manis, kasi cuci-cuci mulut pulakk..

meh tengok apa lagi noodles yang ahli kumpulan gelap bawak.. ehh, standby tisu kat tangan cepat.. kang meleleh ayerlioo tu pulakk...hehe


 gambar dari dalam periuk je..hehe


 bekal kecik untuk en.suami terchentaa! sedap x B?? hihi


 Puding Laici Berbunga nama diberi..
 

 bihun goreng.. konsep dari singapore ke penang.. 
tak menahan, sempat lak hang gulong telo tu kan cik siti.. haha, presentation maw hebat ye tak?


 bihun kari cik ta.. 
sebab ramai ada yang pantang mee, so tukar kepada bihun.. 


last main course - mee senggol-senggolan goreng oleh cik sue.. 

.
.
.
.

gigih taw aku buat puding laici bagai.. sejam gak laa bergedik-gedik puding tu atas motor pagi tadi.. hahah.. niat suci lagi murni, nak bagi ampa gak makan kann..hehehe 
bak kata cik ta from sp with loveee ~~


ehh ida, sori arr.. aku tak snap gambo karipap ngan kek hang..
sentap ke?? haha
okeh, nanti aku citer kekdah nak buat spageti & puding tu ye.. hehe.. 
ehh, ada yang nak tau ke?? huhuu.. babaiii #larijauhjauh



No comments:

Post a Comment