Cinta itu adalah anugerah terindah dari Allah, Aku bersujud dan berdoa pada Allah, dan Akhirnya kutemukan Anugerah terindah itu iaitu Kamu.

Wednesday, June 20, 2012

Anda Berjaya, Anda Kaya!!



Woww! tajuk entry tak agak-agak..kaya laaa sangattt kann.. haha #mataketengahjelirlidahketepi#


memandangkan kisah ni (16062012) pon dah agak basi, aku pon malas nak story panjang-panjang..hehe..so layan gambar jela ekk..


muka-muka usahawan muda..semangat!


nasi lomak bonda..bfes dalam kereta je..


@ lobby


todiaaa! mentor kami..


registration


 after program, erkk! pasepa muka TUJUH sis illa oii..


sis illa muka TIGA semula..idea bisnes mencurah2..
sangattt..#mataketengahjelirlidahketepi# haha


register untuk next Advance Marketing Power..Mampu??


Ko adaa??


Terbaek wok! 

.
.
.
.
.
.
.
.
.

Ya Allah, sesungguhnya waktu Dhuha itu waktu  DhuhaMu, kecantikannya adalah kecantikanMu,
keindahan itu keindahanMu, kekuatan itu kekuatanMu,
kekuasaan itu kekuasaanMu dan perlindungan itu perlindunganMu.
Ya Allah, jika rezekiku masih di langit, turunkanlah, dan jika  di dalam bumi, keluarkanlah,
jika sukar, permudahkanlah, jika haram, sucikanlah dan jika jauh, dekatkanlah.
Berkat waktu dhuha, kecantikan. keindahan, kekuatan, kekuasaanMu,
limpahkan kepadaku segala yang Engkau telah limpahkan kepada hamba-hambaMu yang soleh.


Amin Ya Rabbal A'lamin..InsyaAllah, 
Hanya Allah Yang Maha Mengetahui tiap-tiap sesuatu itu..












3 comments:

  1. harus laaa..hg kan exec. marketing pasni..ahaa!

    ReplyDelete
  2. nasi lmak dah makan baru nk snap..hahaha
    nk niaga pe la gaknye kan..

    ReplyDelete