Cinta itu adalah anugerah terindah dari Allah, Aku bersujud dan berdoa pada Allah, dan Akhirnya kutemukan Anugerah terindah itu iaitu Kamu.

Wednesday, June 27, 2012

Penyakit Pelupa






Fuhhh! (- -")7 #sambilgarugarukepala#
Pagi-pagi hubbito da bikin ai sakit jantung..adeiiii.. 

nak dijadikan cerita nya, pagi tadi sebelum g keje, aku singgah kat kereta dulu, amek stok tudung/pashmina bagai kat bonet nak bawak ke office laa..da pilih semua, aku tutup bonet then cepat-cepat naik motor sebab dah lambat..lagipun aku dah 2x merah dah bulan ni (- -") theee~ rosak reputasi ai kalau kena tukar kad hijau..huahuahua.. ehh, termelalut pulak..

beh tu aku memang tak check dah kereta kunci ke tidak #mangkukhayun#..
pulak tu tak ingat langsung tang kunci kereta..
adoiii..hubbito pun tak mintak..haha..
haa! elok laa laki bini makin susut ingatan.
 ehh, jangan sampai lupa ai ni wife u suda la yea en hubbito (",)

nasib baik laa radzi baik yang sudi ambilkan kunci tu..kira hebat la kan mata si radzi ni, kunci hitam kat bonet hitam pon dia masih nampak..haha
tapi kan kalau laa penyangak yang jumpa, mampoihhh! hilang tudung ai x kisah ok, kalau blacky tu yang hilang.. aku teryak ayak mata dara sekali pon memang tak guna dah..sobb..sobb T T

memang simptom-simptom lupa dah makin hinggap, sejak-sejak lepas beranak ni kann..huhu. betul ke, orang kata bila beranak salah satu urat kita putus..sebab tu cepat lupa.. ni aku baru beranak sorang, macam mana lagi 4 orang aku nak beranak ni.. gulpp! #pitammak#

ehh! aku sudahi bebelisme kali nih dengan ucapan ribuan terima kasih..
assalamualaikum wbt


 yang asek lupa,

(@_@")








2 comments:

  1. boleh tak tulisan besaq skit...
    rasa mcm nk pitam baca guna kanta!

    ReplyDelete
  2. ehh..orite2..hehe tp mmg kecik eh? ke mata hang makin kurang kenyal..

    ReplyDelete