Cinta itu adalah anugerah terindah dari Allah, Aku bersujud dan berdoa pada Allah, dan Akhirnya kutemukan Anugerah terindah itu iaitu Kamu.

Monday, June 25, 2012

Usahawan Muda Mudi

19 & 20 Jun 2012
 Himpunan Usahawan "JOM NIAGA"
Uitm Merbok, Sg Petani, Kedah
.
.
.
.

ada haku kesahh! cite da basi, tp nak story gak.. miahaha (- -")
minggu lepas member aku si nisa roger kata dia dapat tapak kat ekspo uitm ni haa..dia ajak join sekali..apa lagi, nak la try jugak kan..ingat senang ko, nak dapat tapak ekspo, free lagi tau.. 

sehari sebelum tu, kelam kabut rr cari menatang besi, hanger, kepala patung bagai kannn..#mood:exicted gila babas#

jom, layannnn picas!
.
.
.

abang aji the tokey


senyumlah..senyumlahh ahaii cek mek molek~~ 
#pang sebijik#


hihi, 1st customer..alhamdulillah..


kerlassss ko anne! siap ngan ray ban gitu..
nanges sis illa tgk T_T


peace yo! 
opss..lubang idong tetap menjadi pojaannnn..


okeh, ai nak balik jap..rindu adam muqri!


patner ai kena tinggal sorang2..siann..huhu


yea adik2..mai2,pakat ghumunn..


ewahh abang aji..syioq ke?? sila abai perot ai yang macam 3bulan, nanges T T
ehh salah baju, tahu!



partner ai, nisa yang hot2 heat gituuu..
ehh2 abang jeruk da tutup time ni..haha..ampun nisa yea (",)

.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.



Owh, luv u lah B! hensem sgt..
#rasa nak gigit2 je haa!#














5 comments:

  1. wahhhh bisneswoman gituuuuuu...
    nak joinnnnnnnn!

    ReplyDelete
  2. jom bisnes "ayam golek-golek ramadhan!" ade berann?

    ReplyDelete
  3. cubaan tah kali ke berapa nk komen ni..mak aiii muka ai setepek.gmokk!!salahkan baju ok..keh3 ;p

    ReplyDelete
  4. yea..yea mmg salah baju pon..
    tuan badan tu slim sgt.jeles ai!

    ReplyDelete
  5. hahahhh..power sungguh perlian!!;p

    ReplyDelete