Cinta itu adalah anugerah terindah dari Allah, Aku bersujud dan berdoa pada Allah, dan Akhirnya kutemukan Anugerah terindah itu iaitu Kamu.

Wednesday, June 27, 2012

Sayang Bini, Tinggal-Tingalkan



Biar rindu asal
tak jemu,


biar kasih asal
  tak sedih,

biar cinta asal
  tak terseksa,


biar sayang asal
tak hilang,

biar berpisah asal
hati tak berubah..

.
.
.
.
.
.
 
uhuuuukk (T T)
esok en hubbito nak p tengganu dah.. 
2 hari lak tu..
macam mana nak lalui malam-malam tanpa dia..huhu

ehh, sebenarnya, macam mana nak pujuk adam muqri kalau dok teryak malam-malam..hubbito je yang terror pujuk..hahaha.. 

ok,ok.. tak lawak yea.. (- -") 
aku memang tak pernah kena tinggal lagi pon selama kawen ni..
adeiii.. siang malam dok berkepit je celah ketiak..hmnnn..




....aku sepi~~



2 comments:

  1. porah cit hak tuiiiii...
    baru 2 mlm...
    mak ni setiap mlm berjauhan ok..
    p keje pon naik bus..
    wanita tabah itulah namanya wanita afrika!

    lalalala

    ReplyDelete
  2. cett..afrika laa sangatt kann..
    makan petai jugak, haha

    ReplyDelete