Cinta itu adalah anugerah terindah dari Allah, Aku bersujud dan berdoa pada Allah, dan Akhirnya kutemukan Anugerah terindah itu iaitu Kamu.

Tuesday, October 1, 2013

333.. nombor bertuah hari ini..





haa, jangan nak tahyul sangat yehh..


**sila lihat widget chenta hati sebelah kanan blog terlebih dahulu

.
.
.
.
.
.
.
.
.




aku baru perasan widget percintaan di alam perkahwinan aku bersama en.B adalah selama 3 tahun 3 bulan dan 3 hari.. wheehuuuuu!!.. laju-laju btaw en.B.. tapi maaflah, takde nak makan indah-indah kat lua yea.. hahaha nanti bajet larikk laju-laju.. susah nak kejar balik.. ppffttt.. #kesat hingus, srrooottt 

 tapi kan.. orang laki memang banyak cenggini kan.. yang event penting-penting pon macam tak boleh nak ingat.. tak nak ingat atau saja buat-buat lupa atau memang tak payah ingat.. tak penting kot.. hahah.. boleh pulak en. B tanya, akad nikah ritu lepas zohor ke asar... #pasrahhhhhh 

.
 .
 .
 
ni baru 3 tahun kawen..
30 puluh tahun lagik, jangan lupa aku sudah laa ehh..
hehhe




1 comment:

  1. haha..asben kak mimie ni memang romantik gila la...

    ReplyDelete