Cinta itu adalah anugerah terindah dari Allah, Aku bersujud dan berdoa pada Allah, dan Akhirnya kutemukan Anugerah terindah itu iaitu Kamu.

Tuesday, October 1, 2013

psstttt... Ini Baik Punya Projek!




hihihihihhh.. #tersipu-sipu malu
skang ni aku terlibat dengan projek baru... haa, projek ape tu? 
jeng.. jengg..jenggg..
saspender sangat khennnn.. 
tapi takde melibatkan dato-dato okeh, 
projek kecik-kecik jeww..
heheh



gini,
aku ade mesin jahit yang berusia 1 tahun.. masih lagi setahun jagung.. baby corn giteww..
mesin cap janome, epal punya.. berhempas pulas nak beli ko tauu.. naseb en.B merelakan pembelian yang harga nya.. fuhhh.. riban jugak laaa.. phewww #menitik-nitik peluhhh

kire kalau beli mesin tu, nanti bole g kelas yang epal buat.. macam-macam yang dorang ajar.. baju kurung, kasut terompah, patchwork, tudung, sarung bantal, cadar segala macam lah kire nya.. takde yuran bulanan.. cuma setiap projek tu kena bayar untuk beli bahan je.. aku cuma sempat belajar jahit langsir je haa.. pastu tergendala sebab kes gugor tu.. huhuu.. maka terus terbantut mood keseronokan menjahit.. mesin tu pon terlantar je dalam kotak.. siannnn

nak jadi cerita, sejak mengandung skang ni, mood menjahit aku dah kembali pulihhh..excited mak! tapi malas nak g kelas.. alaaa.. acanerr tu?? naseb baek laa ade officemate aku sorang ni pandai jahit baju kurung.. aku menuntut dengan die arr.. heheh.. sebab takde anak pompuan lagi, aku start jahit baju sepupu kecik aku umo 5 tahun.. heheh.. belajar buat kecik-kecik dulu beb! kain pon tak yah beli banyak.. hehehe.. dah terer baru aku nak buat baju sendiri.. pastu verangannn.. amek upah jahit baju kecil-kecilan.. customers tetap harus lerrr family aku kannn.. berani tak nak hantar kat aku.. muahahahah!! #aku memaksa kau terpaksa

pastu dah terer, ada butik sendiri pulakk.. baju macam-macam pesyen bole jahit..  tapi takmolah.. aku nak guna konsep pakaian syariat.. saham kita bersama.. boleh giteww? heheh.. wahhh! kerlasss ko mimi.. menggunung sangattt... takpe takpe.. verangan itu penting, salah satu pemangkin semangat sebenarnya.. kann? hahah.. yelah sangattt
inshaaAllahhhh.. aminn.. doa-doakan laa cita-cita murni aku ni yee..

 



nanti aku share gambar yehh.. baru je siap semalam.. adek aku siap menghanjingg menghancingkan aku lagi.. katanya kepada hadek beradek yang lain..
 
"kalau nak bagi kak mimi jahit, tempoh siap untuk baju dewasa 5 tahun dan kanak-kanak 3 tahun..." 



 pffttt.. whatt daa.......  (fill in the blank) 
hang siap ayie!! hang tunggu, hang tunggu..







No comments:

Post a Comment