Cinta itu adalah anugerah terindah dari Allah, Aku bersujud dan berdoa pada Allah, dan Akhirnya kutemukan Anugerah terindah itu iaitu Kamu.

Wednesday, October 16, 2013

Luahan rasa hati...


Assalamualaikummmm shemuaaaa..

haihh laaaa..
nape ngeluh pulak cik puan mimi ni... hihih
dah laa lama tuan tanah tak hupdate..
baru nak start, ngeluh pulak ekk.. 
haihh laaaa lagi...

aku nak hupdate cerita jugak, tapi tak kan storiessss je memanjang.. ye tak??
cer tengok entries aku kebelakangan dan mungkin kedepanan nanti..
gambar yilekk!! aku pon boring.. 
pembaca misteri aku pon lagi arr boring kann.. 
hahaha bajet sangat aihhhh!!


salah dua, (bukan salah aku okeh..) punca ketiadaan gambar; 

1.
kamera kesayangan dah berbulan sebenarnya tersadai.. 
3 tahun dah aku usung kehulu kehilir.. tapi
DIROSAKKAN OLEH ANAK KESAYANGAN! 
haihhh laaa..
nak marah pon tak berguna.. marah diri sendiri sebenarnya
bila tanya kedai boleh repair tak.. 
harlemmmm shake.. dia suh beli baru je..
hmmmn mintak mahap laaa.. 
aku terpaksa ketepikan niat suci..
kena dahulukan mana yang dahulu penting..
yea! keperluan atau kemahuan..
aku kena menimbang tara dulu setiap satu benda yang aku nak beli..
pfftttt..
walaupun hati meronta-ronta.. adesss..
sangat kepingin iniiii..


sony nex 5n 
*mr. google


2.
Tab aku pon buat hal..
usia dah menjangkau 2 tahun..
bateri pon dah kong arr..
memanjang nak kena charge.. 
baru boleh on..
kalau kat ofis gagah arr nak on sebab pakai usb je..
balik rumah, tersadai jugak..
asal cabut je usb /  charger..
pluppppp.. padam!
grrrr... tensi wehhh.. 
bila ntah nak beli bateri baru.. 
ehh, ke aku patut beli hp baru je.. heheh


it's all about the MONEY!!
money come to mama sayangggg..
plissss... 
#meroyan tetiba


feeling sangattt kann..
*mr. google




bertabahlah si hati..
(-____-")



**ehh, tapi pasni ada kot entri raya kemarin versi bergambar..
ehsan kamera orang je pon..
tak belek-belek lagi.. sabau yea..




2 comments:

  1. suh cik B kak mimi baca ni..orang mengandung mengidam..

    ReplyDelete
    Replies
    1. kannnn.. ai tak maen laa ngidam makanan-makanan tu semua. ayu mee udang?? nasi kandaq corasta tu semua.. tak teringin pon.. hahah

      Delete