Cinta itu adalah anugerah terindah dari Allah, Aku bersujud dan berdoa pada Allah, dan Akhirnya kutemukan Anugerah terindah itu iaitu Kamu.

Friday, November 22, 2013

#Week28 : asyik lapar je..asyik lapar je...



Assalamualaikum.. salam jumaat!

alhamdulillah.. kami sudah memasuki trimester ke-3.. yeapahhh! 
minggu depan kita dating ngan doktor yeh..
baby tecikk besar sihat-sihat ok! 

oh yea.. dah 2 hari ni, ibu asyik lapar je... pagi tadi dah makan nasi 2 pinggan sebelum ke ofis.. pukul 12 lapar balik.. makan nasi ayam pulak, kebetulan ada officemate buat kenduri.. hee.. tapi tak cukup!! masih lagi lapar.. huwaaa.. baby tecikk dok berguling-guling.. terpaksa laa ibu buat air, kita cicah biskut cap ping pong yeh baby tecikk.. feveret sangat ni.. (^____^)
makan jangan nak melampau sangat yea mimi! huhuu..
 
jangkaan size baby pada week 28 ialah 14.8 inci (37.6cm)..dan berat lebih kurang 997.9g..  pergerakan pon makin bertambah hebat!.. hihih.. lagi satu, kalau baby boy, bebola akan mula kelihatan.. yeaaaahh! hopefully, dating dengan doktor nanti, baby tecikk jangan terkepit-kepit ok.. heheh.. 

haa, macam preggy kat adam muqri dulu, masa 5 bulan, 
doktor cakap baby girl.. 
tapi naluri keibuan cakap baby boy.. so, scan 7 bulan baru doktor cakap boy!.. 
haa, see.. #KelipMataLaju-Laju.. naluri ibu selalunya betul.. 
naluri isteri juga! ehh, tetiba.. 
awas ye suami.. 
hahaha..
 



No comments:

Post a Comment