Cinta itu adalah anugerah terindah dari Allah, Aku bersujud dan berdoa pada Allah, dan Akhirnya kutemukan Anugerah terindah itu iaitu Kamu.

Monday, November 4, 2013

Terima kasih Ibu, Ayah & Kakak!!



assalamualaikum.. hikss!
okeh, last part..sambungan kisah maktok & tokwan ke langkawi.. hehe
hari khamis lepas, pukul 4.15 petang gitu, aku & en.B sampai kat jeti kuala kedah untuk sambut kepulangan mereka.. amboihh.. kenmain lepaaa.. p 2 beg je.. balik sampai 4 beg!! siap beli beg kat sana lagi.. tu baru 4 hari.. kalau lebih lagi, kena sewa boat sendiri laa jawabnya nak hangkut barang.. pitamm! meh tengok apa banyak sangat yang dibeli tu..


 im sooooo in love.. u should try!! 1 kotak besar tu ada 8packs kecik.. RM17.90 je.. means 1 = RM2.20 gituu.. kalau kat sini aku pernah beli 1 kotak kecik tu RM3.90.. depa mampu beli 5 kotak je.. aku pesan 2.. pepero je pon dah 1 beg okkk.. (-___-"')


ni keja maktok la nii.. sekali beli 4.. yang ni je dah kena 1 beg.. ehehe.. untuk orang dah kawen je katanya..tapi kakak ila aku tu tak dapat sebab dia tak reti masak! hahah.. #MatikLaaa... yang hitam mutu keunggulan tu ayah aku dah berhajat bagi kat abg qiyam.. huhuu.. so ada hijau dengan merah angg tu je yang aku boleh pilih.. hmnn.. sebab merah dah common sangat, so i choose the green one lorrr... yeayy! hikss.. gigih masak laa aku pasni.. yang merah tu, ibu hadiah untuk maksu.. =)) & of kos merah vantage tu ibu punya laa... reward diri sendiri setelah lama bergelumang dalam dunia pendapuran... dah laa ibu memang masak sedap, lepas ni mesti double sedap!! #BodekJanganTakBodek



 si hijau.. cap haji ismail group.. aku dah rasmi pon sabtu lepas.. best..best! welcome to my hensem dapur.. jangan hampakan kami.. kata magic cooking kan!


 lain-lain chocs - kisses, daim, cadburry & blaa blaa


oh! ini jannah.. kakak illa belikan dia chopsticks, sudu panjang, maggi cap ape nta.. & sekotak pepero.. harus konsep korea jugakk! puihhpuihh.. hahah


eh..ehh..dak shakeel ni seronok pulak melompat atas beg baru.. rambut kenteng-kenteng dah makin kelihatan.. cepat-cepat panjang.. mesti cute gila!


 ibu teringin nak goreng telur dalam pan kit miut ni.. heheh.. tapi semalam baru rasmi, ibu buat peknga pisang.. peknga tu singkatan tempek dalam belanga.. kan?? bila ben, ayah si shakeel tanya, aku kata banana pancake.. heheh.. nta dia makan ke tidak..


 senduks & sudus for me! memang ibu nak suruh aku rajin-rajin masak ke ape ni, pastu jemput depa semua mai makan kerap-kerap kat rumah kot pasni.. (-___-'") hahah..


 lastly, kain cotton kakak ila bagi.. dak ofis dia jual.. aku masih berkira-kira samada nak jahit sekarang atau tunggu pas deliver baby nanti je.. tapi macam nak cuba buat nursing kurung kot.. wink..wink!! so, tunggu dulu laa ekk.. hehehh..


Terima kasih ibu! 
Terima kasih ayah sebab tak bagi pilih yang hitam tu.. ehh! haha
Terima kasih kakak!


ok.. itu je dulu.. next story maybe kisah weekend baru ni.. tunggu yehh!
papaiiii..



** kakak illa sebenarnya seorang yang pandai masak.. tambah-tambah lagi masakan western.. sumpah sedap!! #IniSerius,BukanBodek!






2 comments:

  1. Replies
    1. kihkihkih... tula kan.. kalau merah nampak sgt wanita umno.. haha

      Delete